Pogoji poslovanja

Gameplay.si je spletna trgovina podjetja "Geri computer d.o.o.". Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. 



Podatki o podjetju


Popolno ime: GERI COMPUTER, storitve in trgovina d.o.o.

Ulica: Podova 24

Pošta: 2327

Kraj: Rače

Matična št.: 1813480000

Davčna št.: 57268444

TRR: SI56 0312 0100 0293 869

E-pošta: info@gameplay.si

Datum vpisa v register: 4.4.2003



Kontakt


Za kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@gameplay.si ali uporabite spletni obrazec kontakt



Cene


Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših spletnih poslovalnicah. Spletne cene se lahko razlikujejo od cen v Mariborski poslovalnici. Vse cene so brez dodanega DDV-ja, saj smo po 1. točki 94. člena ZDDV-1 oproščeni plačila DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Akcijske oziroma promocijske cene z kuponi veljajo samo ob koriščenju kupona, ki je naveden v akciji, če ima stranka s tem težave smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa. Vračila denarja oziroma kakršnokoli izigravanje pri ne vpisu kode za popust ne odobravamo. Če koda za popust ni vpisana pri naročilu oziroma nas stranka ni na nikakršen način obvestila, da bi želela kodo koristiti, popust ne bo odštet.



Prijava


V spletno trgovino Gameplay.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Gameplay.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Če pa želite, se v trgovino lahko tudi registrirate. V tem primeru, vam ob naslednjem naročilu ne bo potrebno ponovno vnašati vseh osebnih podatkov.



Izdaja računa


Spletna trgovina Gameplay.si po dostavi naročenih artiklov kupcu v poslan paket priloži račun. V kolikor gre za plačilo po povzetju, je račun v skladu z zakonom predhodno davčno potrjen. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.





Naročanje


Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in (v primeru, da se je kupec registriral in prijavil) povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku. Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potreben dan ali dva, da dostavna služba (Pošta Slovenije) blago tudi dostavi na prejemnikov naslov. Najpogosteje je to že naslednji delovni dan. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Podjetje Geri Computer d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na potrditveno elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@gameplay.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče. Prav tako lahko z odgovorom na potrditveno sporočilo naročilo tudi prekličete v kolikor še ni bilo odposlano.



Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)

- bistvene značilnosti blaga

- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

- pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga. Po določbi 43.d.člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Geri Computer d.o.o., Podova 24, 2327 Rače) ali na kontaktni e-naslov info@gameplay.si, ali uporabi obrazec na spletni strani. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku dostavljalca. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.



Stvarna napaka


Pravice iz naslova stvarne napake 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja:


- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način: če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.kupec mora prodajalca obvestiti preko info@gameplay.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.


Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.




Plačilo


Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po prednaročilu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.



Dobavni rok


Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.



Dostava


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji. Več informacij o dostavi artiklov si lahko preberete na posebej narejeni podstrani Informacije o dostavi.



Veljavnost ponudbe


Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so brez DDV-ja, saj smo po 1. točki 94. člena ZDDV-1 oproščeni plačila DDV. Cene na ponudbi veljajo 3 dni.



Varnost


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.



Varovanje osebnih podatkov


Informacije o varstvu osebnih podatkov.



Komunikacija


Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.



Arhiviranje pogodb


Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Spletne trgovine Gameplay.si. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete. Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila pošiljatelj mora biti jasno razviden različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.




Pritožbe


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Podjetje v skladu z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/2015) ni določilo nobenega izvajalca.




Reklamacije, pritožbe in informacije


Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@gameplay.si ali preko kontaktnega obrazca


Geri Computer d.o.o.

Podova 24

2327 Rače

Davčna številka: 57268444

Email: info@gameplay.si